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    Noticias sobre Rome 2 TW

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por (HU) Dispi el Vie Mar 01, 2013 1:21 pm

    [JE]Alejandro escribió:solo medio año

    Mientras tanto a jugar con el Rome I, Medieval II y Empire.

    Teoricamente si un ordenador aguanta el Empire, aguantaría el Rome II ? (Al mínimo)





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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por [JE]Alejandro el Vie Mar 01, 2013 1:50 pm

    se supone que los requisitos minimos son iguales alos del shogun 2 ,, (el empire consume mucho mas que el shogun 2 ) pero claro ,, una cosa esaque funciona y otra es que vaya a 1 Fps por segundo ,



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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Enano el Vie Mar 08, 2013 6:29 pm

    Aquí llega la séptima facción... y no es nada mas y nada menos que los temibles partos.


    Sega describe los partos como "rápidos jinetes ataviados con una reluciente armadura, los jinetes del Imperio Parto son exóticos y se comportan como formidables oponentes en las batallas a campo abierto. Tienen un extraño nivel de tolerancia y equidad en su forma de gobernar, los Partos son hábiles hombres de estado y su estilo de vida es una mezcla única de culturas locales, Persas y Helenísticas".




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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por [JE]Alejandro el Sáb Mar 09, 2013 1:33 am

    pff y no ponen armenia? que vencio a los partos y la mismisima roma?



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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Enano el Sáb Mar 09, 2013 2:42 am

    A mi me mola más partia que armenia, además los partos también mantuvieron en jaque a los romanos durante mucho tiempo Smile

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por (HU) Dispi el Sáb Mar 09, 2013 5:17 pm

    [JE]Alejandro escribió:pff y no ponen armenia? que vencio a los partos y la mismisima roma?

    No se lo digas al Sasun y a la otra chica que ya estan mandando la hoa de reclamaciones Razz Razz

    (Queda un hueco aún, puede ser Egipto, Armenia o los íberos, entre otros)





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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Enano el Sáb Mar 09, 2013 6:46 pm

    (HU) Dispi escribió:
    [JE]Alejandro escribió:pff y no ponen armenia? que vencio a los partos y la mismisima roma?

    No se lo digas al Sasun y a la otra chica que ya estan mandando la hoa de reclamaciones Razz Razz

    (Queda un hueco aún, puede ser Egipto, Armenia o los íberos, entre otros)

    Amén a eso :alabar:

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por [JE]Alejandro el Lun Mar 11, 2013 2:04 pm




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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Enano el Lun Mar 11, 2013 8:45 pm

    Jjaja con lo de los remeros y el britania tw me he partido jajajaj.

    Bueno ahora analizando el video está muy muy bueno, mucha información muy interesante.

    Con la ciudad de Cartago se me ha caído la baba xDD y otra cosa que han dicho.. la cagada del avatar, las unidades veteranas y las facciones inventadas, amén a eso.Yo lo llevo diciendo casi desde que salió el shogun.

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por [JE]Alejandro el Vie Mar 22, 2013 4:18 pm

    Egipto, octava facción:
    "Legado, Independencia, Poder"

    El Egipto ptolemaico tiene estrechos lazos culturales con el mundo helenístico, mientras que al mismo tiempo mantiene muchas tradiciones egipcias. Fundada por Ptolomeo en 305 a.C.tras la muerte de Alejandro Magno, se ha convertido en un centro de la cultura y el comercio bajo la influencia de sus gobernantes macedonios.

    Un general de Alejandro, Ptolomeo fue designado para gobernar Egipto después de la muerte repentina de su rey. Con el imperio de Alejandro fragmentado, Ptolomeo declaró su independencia, garantizando la seguridad de Egipto contra las pretensiones de los generales rivales durante las Guerras de los Sucesores (322 - 275 a.C).

    Abrazando la religión egipcia y sus costumbres, los Ptolomeos desde entonces se han hecho a sí mismos faraones, continuando con la larga tradición de construir grandes obras de ingeniería como monumentos y grandes templos. La cultura griega y su aprendizaje siguen estando presentes, y una clase alta de greco-egipcios ha surgido. Pero las cosas no siempre transcurren en armonía; con unidades griegas usadas como guarniciones y veteranos asentados por todo el territorio, los privilegios de los ciudadanos griegos han llevado a frecuentes y sangrientos levantamientos de la población local.

    La mezcla de estilos de combate griego y egipcio ofrece los Faraones Ptolemaicos un ejército que es a la vez avanzado y equilibrado, pero todavía honra el papel del comandante campeón. Haciendo un gran uso de la lanza y la pica, sus fuerzas están más diversificadas con habilidosos espadachines, carros falcados, y las unidades más exóticas como elefantes de guerra africanos. La posición de Egipto en el Mar Mediterráneo también requiere una armada considerable para proteger sus colonia y los intereses comerciales.

    Mientras Alejandría se ha convertido en un faro de la civilización y el aprendizaje, sus gobernantes están hambrientos de oportunidades de aumentar su poder. Esta nueva dinastía todavía puede expandir su territorio e influencia más allá - ¿tal vez para unificar a los pueblos de habla griega? O al oeste, ¿para llevar a cabo la amenaza de conquista de Cartago efectuada tiempo atrás por Alejandro?

    Como Reino Sucesor, el Egipto ptolemaico es progresista y con visión de futuro. Son hábiles estadistas y académicos, y su poder naval es incuestionable. Sin embargo, como una dinastía de reciente creación en suelo extranjero, los egipcios nativos aún no tienen cierto convencimiento en cuanto al valor de sus nuevos gobernantes...



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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por (HU) Dispi el Vie Mar 22, 2013 4:50 pm

    Aqui podemos presenciar la reacción de Enano farao Twisted Evil Twisted Evil Rolling Eyes Rolling Eyes Rolling Eyes Razz Razz Razz

    Spoiler:

    Aqui podemos ver la reacción del perro de Enano



    Spoiler:







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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Enano el Sáb Mar 23, 2013 1:30 am

    jajajajajjajaja

    hurraaa¡¡¡¡¡¡ cheers cheers jocolor jocolor :OLE: :OLE: :OLE: :alabar: :alabar:

    y.... ¡¡¡¡Por la gloria del Faraón!!!! farao farao farao farao farao farao farao This is EGYPTTTTT¡¡¡¡ farao farao farao farao farao farao farao

    PD :mirad la página siete de este tema y el comentario número 5 contando desde arriba..... qué razón llevabas tío jajajajajjajaja

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por (HU) Dispi el Sáb Mar 23, 2013 12:59 pm

    (HU) Dispi escribió:
    Enano escribió:Vaya que sorpresa, Macedonia. Se nota la mejoría respecto al primer rome, ya por lo menos le pone su símbolo auténtico ,en vez de ese especia de símbolo espartano que tenía en el primer rome jaja,y le ponen el nombre de verdad a su capital.

    Yo sigo esperando cada semana a que saquen Egipto de una vez xD

    Alomejor acaba siendo el último :jijiji: :jijiji: :jijiji: :jijiji: :jijiji:



    EL cursillo de tarot está dando sus frutos jajajaja
    Esque estoy aprendiendo de estas cosas que con los recortes en educación fijo que van a más Razz Razz Razz Razz


    Bueno Enano ya puedes ir aumentando la moral de tus tropas con esto:

    Spoiler:





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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Enano el Sáb Mar 23, 2013 2:08 pm

    Jajaja con ese aliciente a la moral los tíos llegan a las puertas de roma en 2 semanas jajajajaja

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Caparsso el Mar Abr 23, 2013 4:23 pm

    Nuevo Gameplay!!




    "Tu regere imperio fluctus, Hispane memento".

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por HADES el Vie Abr 26, 2013 5:58 pm

    Como dice mack, "impresionante documento". :O.O:
    parece una pelicula

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Caparsso el Dom Jun 09, 2013 8:57 pm

    http://www.noticiasgrotescas.com/2013/06/victima-de-cancer-quedo-inmortalizada.html




    "Tu regere imperio fluctus, Hispane memento".

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por [JE]Alejandro el Lun Jun 10, 2013 8:49 am

    Caparsso escribió:http://www.noticiasgrotescas.com/2013/06/victima-de-cancer-quedo-inmortalizada.html
    que lindo



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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Enano el Lun Jun 10, 2013 7:14 pm

    Que lindo o que macabro, depende desde donde se vea xD

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por [JE]Alejandro el Jue Jun 13, 2013 12:43 pm




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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por [JE]Alejandro el Mar Jun 18, 2013 2:44 pm

    Hi all,

    It was a rather exciting week last week with a huge amount of information being split all over the internet from E3 as the press finally got to see the Total War: ROME II campaign map in action and go hands-on for the first time with a sample battle featuring Egypt and Rome duking it out on the banks of the Nile.

    As a result, there’s a bit of misinformation doing the rounds on the forums generated by putting different sources together and not getting it quite right, so here’s a few answers to questions that have cropped up from the show.

    Hope it helps your discussions by getting some facts in there, and also hope you’ll be able to join us at Rezzed this weekend and other events over the summer to go hands-on with ROME II yourself.

    ----

    Q: Why are animations so over-the-top when men are hit by chariots or artillery?

    These animations aren’t final – we’re currently in the process of toning them down to have the right balance between visual impact and realism. There are important gameplay reasons why it might be necessary to indicate that something’s gone very wrong for one of your units, especially when you are zoomed out, but we also need to balance that with the need to maintain a degree of immersion.

    They will fly less high in the finished game.

    Q: Are Chariots and Artillery over-powered?

    The above effect will over emphasise the impact, but it’s important to note that not every solider knocked over by those units’ attacks are killed; a proportion will get back to their feet. These units, and others in the game, are important disruption weapons alongside the direct damage they do. Such attacks are important to use strategically, slowing, demoralising and disrupting the formation of enemy units, causing follow-up attacks to have greater effect.

    Q: Does every battle have a capture point?

    No.

    Most battles in ROME II are either normal field battles or open sea battles. These do not have capture points or baggage trains. Ambush battles don’t have capture points either.

    Capture points for cities have been present in all Total War games since “Rome: Total War”. Larger city battles in ROME II now have multiple capture points as this increases the skill and tactical requirements for attacking and defending cities while allowing the use of elements of stealth and surprise, rather than previously where sides could just camp in the centre of the city. Smaller cities will have one, and are likely to be first type of siege battle encountered by most players at the start of the game.

    Additionally, the new feature of Baggage Trains (the capture point type you saw in the E3 footage) occurs in battles where an army is attacked while it is in Forced March stance on the Campaign Map. This represents the army being caught while on the move and so being more unprepared for battle. This disadvantage balances out the advantage of being able to move further in a turn and means that players need to judge their strategy more intelligently when selecting this stance. Conversely, as an attacking player, you would do well to time the interception of Forced Marching enemy armies to take advantage of their additional vulnerability.

    Also, where there are land and naval forces combined in a battle, the defender’s baggage train will be present to prevent any remaining defending navies winning a battle unrealistically by hiding out at sea, waiting for the battle to end or the attacker to give up, while remaining attacking land forces are unable to reach them from the land.

    In this particular instance, the attacker has the disadvantage of time in which to capture the defender’s baggage train, but the tactical advantage of picking the battleground in the first place.

    Placement of the baggage train will vary from battle to battle, while still being in the defender’s deployment zone. Both sides will be able to see exactly where during the deployment phase.

    In whatever form they appear, Capture Points are not instant wins. They have a timer on them that allows for any reasonably astute player to react to the situation.

    The defence of the baggage train was a genuine issue for armies of the ancient world. Losing your supplies, spare equipment and possessions was a disaster that led to some of history’s most catastrophic defeats.

    Q: Are you going to change the unit cards? 

    No, we have no plans to change the unit cards. When you’re hands-on in battle, we find the new card design to be particularly useful for identifying which unit is which in the heat of battle. You should reserve judgement on their effectiveness until you’d had an opportunity to use them. Needless to say, in the thousands of hours of testing so far they have proven their worth.

    We like them a lot as their style is in period for our game and the Romans were rather fond of mimicking the art of other cultures, including Greece.

    Q: What is the multiplayer element of ROME II going to be?

    ROME II will contain traditional TW multiplayer modes such as versus battles (1 to 4 players per side, 2 sides) and 1v1 campaigns (co-op or versus), there will be some additional features added in here including a neat MP battlefield selector which we will be talking about soon. However, the Avatar Conquest mode from SHOGUN 2 will not be returning in ROME II; we believe we can create a much more compelling persistent multi-player offering for Total War that will appeal to multi-player fans with Total War: ARENA, and we’ll be bringing you more on that at a later date (get involved with the beta for ARENA here).

    Q: Will there be blood DLC in ROME II?

    Possibly, but it won’t be in the core release due to the age rating we want to adhere to for Total War games, which we intend to be in line with all previous releases. There is the option of potentially doing a DLC down the line, as we did with Shogun 2, but at the moment we don’t intend to talk any further about this before ROME II is released.

    Q: Will there be a BETA or demo for ROME II before release?

    There will not be, no.

    Q: Why does Julius Caesar change into a horse when moving on the campaign map demo?

    This is an animation to indicate quick movement across the campaign map, which we find preferable to a ‘Benny Hill’-style fast walk. This is subject to change for the final release.

    Q: Will there be a hotseat multiplayer campaign?

    No, the hotseat feature hasn’t been present for a number of Total War games. There will, however, be a 1v1 multiplayer campaign – both co-operative and head-to-head.

    Q: Why is the battle in the E3 demo so fast?

    The Battle of the Nile features a lot of fast-moving units, such as chariots and cavalry. This has an impact on the perceived overall speed of the battle. We’re still tweaking the final foot-speed of units, but we’re happy we’re close to final. It is also worth saying that the battle was chosen to fit within the time we had available with journalists at E3, which is often all too brief. Overall you can expect to experience longer battles on average.

    Additionally, we are constantly testing and updating the distances between deployment zones depending on the size of the engagement, while constantly adjusting movement speeds for armies. All of which can have a significant effect on how quickly or slowly battle is joined.

    Q: Why aren’t there any minimum or recommended specs available yet?

    There are, our current expected specs are listed with retailers at the momenthttp://store.steampowered.com/app/214950/; these are subject to change as the game is optimised. Our intent is to get the minimum spec as close to Shogun 2’s requirements as possible. When the specs are finalised we will post them on the TW Wiki.

    Q: If I pre-ordered the game before the Pre-order bonus was announced, will I still get the Greek States Culture Pack?

    Yes, as long as your retailer is participating in the offer. Check with your retailer if you have any doubt.

    Q: How cool are the Iceni?

    The Iceni are extremely cool. In test, the first ever properly completed game of Total War: ROME II was accomplished by the Iceni by way of cultural victory.



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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por [JE]Alejandro el Mar Jun 18, 2013 2:51 pm

     the Avatar Conquest mode from SHOGUN 2 will not be returning in ROME II;



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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por [JE]Alejandro el Jue Jun 20, 2013 5:20 pm




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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Enano el Jue Jun 20, 2013 9:01 pm

    Tiene muy buena pinta.. ese detalle en la geografía del mapa me ha dejado impresionado. Y esa batalla terrestre y naval a la vez increible jajaj (ganaron claro está los egipcios, como debe ser ¬¬)

    muy buena información alex¡Very Happy

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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

    Mensaje por Caparsso el Vie Jun 21, 2013 12:24 am

    peaso mapamundi!!!!!!




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    Re: Noticias sobre Rome 2 TW

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